Presentació del poemari guanyador del 40è Miquel de Palol (2017)

By 22 de desembre de 2017 desembre 3rd, 2018 Cap comentari, sigues el primer!

El passat 8 de març va presentar-se a la ciutat de Girona el llibre La saliva dels morts, d’Albert Garcia Elena, 40è Premi Miquel de Palol de poesia (2017). L’acte, que va tenir lloc a la Fundació Valvi, va ser presentat pel president de la Fundació Bertrana, Joan Domènech, i pel poeta gironí Lluís Lucero.

Al llarg de cinquanta-cinc poemes breus, contundents i esmolats, La saliva dels morts proposa un recorregut individual per un escenari devastat i en silenci. El llibre d’Albert Garcia Elena és una crua confessió personal —allunyada de tot lirisme— que gira al voltant de la identitat i de l’espècie humana i el seu lloc al món, sense cap altre testimoni que la consciència del jo poètic.

Fes un comentari